onsdag den 2. september 2015

Den første post!

Så kom dagen, hvor Dima kom med en besked til mig om, at der var post til mig i post-butikken! 
Havde bestilt en hel del fra nettet for et stykke tid siden, så det var spændende at se, hvad det kunne være, der var nået frem allerede. 

Dima og jeg tog ned til post-butikken, og ganske rigtigt; To pakker til mig! 

Den ene pakke indeholdte den skoletaske jeg bestilte. Er ekstremt glad for den, og synes den er super cool, også i virkeligheden! :3 
Printet på tasken kommer fra en af mine yndlingsserier: "The Walking Dead" 
DONT OPEN, DEAD INSIDE. Genialt, genialt, genialt! Nu er jeg klar til skole!



Og den anden pakke indeholdte den smukkeste halskæde nogensinde. Grønt/Blåt øje. 


Ville bare lige dele min glæde med jer! xD

1 kommentar:

  1. Fine ting. Hvor har du købt dem. I bulgarske netbutikker eller fra andre lande?

    SvarSlet