søndag den 23. august 2015

Mall of Paradise

I dag fik jeg afvide, at vi skulle ud og spise sushi! Jeg blev selvfølgelig glad, fordi jeg elsker sushi. Men en anden ting var, at restauranten lå i en "Mall". 
En Mall er et kæmpe shoppingscenter som de har et par stykker af her i Sofia. Og jeg kan godt sige dig, det er fedt! 
I denne Mall var der 6 etager. Da vi kom ud af elevatoren, ser jeg som det første en skøjtebane. Omkring skøjtebanen, en masse butikker. Tøj butikker, skobutikker, restauranter. Butikker jeg kendte, butikker jeg ikke kendte. Wow. 
Men vi gik så forbi et kæmpe spillerum af en art. Det var små 4D Biografer og alle mulige spillemaskiner overalt. 

Men så fandt vi sushistedet, og bestille en helt masse sushi. Ummh



Noget der undrede mig, var at der var sushi med kylling! xD 
Klara sagde, at det nok var fordi at der var mange i Bulgarien som ikke kunne lide fisk. 
Til dessert fik jeg til min overraskelse noget jeg aldrig havde set før. En hul ananas med ananasstykker i creme. Det smagte vildt godt, og min værtsmor sagde, at kunne lærer mig at lave det, fedt! 


Ikke nok med DET, så lå der en park udenfor restauranten på taget! 
Skypark. Hvem havde troet at der var en forlystelsespark på taget af et shoppingcenter? Jeg prøvede disse to forlystelser sammen med Klara og Donna (mine værtssøstre) og det var ekstremt sjovt. 



Efter Skypark gik vi da lige en etage ned, og fik en is fra McDonalds! 

En ting er sikkert, jeg elsker Malls! 

2 kommentarer:

  1. Det lyder fedt. Har du lige tjekket om der var en Desigual butik??

    SvarSlet
  2. Hvad hed det mall du var i? Der ligger en Desigual her: Bulgaria Mall, ul. "Todor Kableshkov", 1404 Sofia, Bulgarien

    SvarSlet